Prosimo počakajte...
Splošni pogoji
Splošni pogoji spletnih nakupov Katkasticno.si. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Za upravljalne in poslovanje spletne trgovine www.katkasticno.si (v nadaljevanju »trgovina«) skrbi podjetje Marko Mandelj, storitve s.p., Polica 1a, 1290 Grosuplje, matična številka 7165749000.
Ponudnik blaga v spletni trgovini je Marko Mandelj, storitve s.p., Polica 1a, 1290 Grosuplje, matična številka 7165749000 (v nadaljevanju »trgovina«).
Ob registraciji v spletno trgovino, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med trgovino in kupcem.
Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)
Trgovina se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (npr. e-pošta...),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
- način plačila in dostave,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudba artiklov
Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba ažurira in spreminja pogosto in hitro.
Cene so predstavljene kot Prodajne cene in Spletne cene.
Prodajne cene so ponavadi priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika ali cene, ki ponudnik oblikuje sam. V primeru ko cena ni objavljenja jo na željo kupca posredujemo naknadno. Za določene vrste izdelkov cene ni mogoče določiti v naprej in se določi individualno po predračunu.
Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta, za pogodbene partnerje (pogodbeni popust in plačilni rok), za fizične stranke v primeru plačila po predračunu na TRR podjetja Marko Mandelj storitve s.p..
Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
z nakazilom na račun ponudnika – Marko Mandelj storitve s.p. (po ponudbi / predračunu) (velja Spletna cena/ce po predračunu), Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški.
Plačila po predračunu (preko UPN obrazca) direktno na transakcijski račun ponudnika, ni potrebno potrditi pri FURS, saj takšni računi niso predmet davčnega potrjevanja računov po Zakonu o davčnem potrjevanju računov.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku trgovine in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.
Cene
Vse cene so jasno izražene v vseh oblikah – z DDV, prodajna cena, spletna cena, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila, če je artikel na zalogi in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med trgovino in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za trgovino, kot za kupca.
Postopek nakupa
Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani trgovine vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
Varnost in pravica do zasebnosti
Z spletnim mestom www.katkasticno.si, upravlja podjetje Marko Mandelj, storitve s.p., v skladu z zakonom o varstvu osebnih podatkov zavezana k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov. Za lastne potrebe zbiramo podatke, ki jih vnesete v obrazce na www.katkasticno.si (naprimer ime, priimek, naslov, naslov elektronske pošte...) Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen lastni sejni piškotek za spremljanje nakupovalne košarice, ter spremljanje nastavitev, ki jih uporabnik aktivno vpisuje, recimo nastavitve razvrščanja rezultatov/vsebine.
Skrbno varujemo vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Podatki so shranjeni v strežnikih, zaščitenih s geslom in z omejenim dostopom. Spletna trgovina katkasticno.si dobro skrbi za varnost vaših osebnih podatkov in spoštuje vaše izbire za njihovo nameravano rabo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi. Dostavni službi bomo zaupali le podatke uporabnikov, nujne za nemoteno dostavo, kot sta naslov za dostavo in telefonska številka.
Izbiro članstva v naši e-listi omogočamo v obrazcu za naročanje blaga v spletni košarici, ter na vstopni strani spletne trgovine katkasticno.si
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
Komunikacija
Trgovina bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bosta trgovina in ponudnik izrecno spoštovala.
Odveza odgovornosti
Trgovina se bo po svojih najboljših močeh trudila zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da trgovina/ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Čeprav se trgovina/ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Pritožbe in spori
Trgovina/Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in obligacijski zakonik. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti. Vse pritožbe se oddajo v pisni obliki na naslov podjetja Marko Mandelj storitve s.p. s pripisom "spletna trgovina Katkasticno" ali po mailu na [email protected].
Trgovina bo v zakonskem roku obravnaval pritožbo in o sklepu obvestil kupca.
Dostava
Trgovina bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Rok začne teči po 100% plačilu predračuna.
Trgovina poskrbi za dostavo pošiljk v svoji lastni režiji, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Blago je možno prevzeti tudi osebno na sedežu našega podjetja. V ceni dostave je zajeta dostava naročenega blaga do vhodnih vrat objekta navedenega na naročilu.
Na spremni dokumentaciji so navedene vse potrebne informacije glede naslova, kamor se kupec lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.
Strošek dostave
Strošek dostave je 3,66€ z DDV. Dostava je brezplačna za pošiljke, katerih skupna vrednost presega 100,00€ z DDV. V nekaterih primerih je, proti plačilu možna tudi sobotna dostava, dostava do 10. ure ali dostava po 16. uri. Za več informacij nam pišite na [email protected].
Zaloga
Stroška dostave ne plačate, če blago prevzamete osebno na sedežu našega podjetja. Osebno lahko blago prevzamete po potrditvi prejetja plačila na TRR ponudnika in prejetem obvestilu o pripravljenem blagu na prevzem. Blago je potrebno prevzeti v roku 3 delovnih dni, v nasprotnem primeru se obračuna ležarnina 1€ na dan. Stroške ležarnine ni možno poravnati z gotovinskim plačilom!
Če artikla nimamo na zalogi v našem skladišču, bo na dostavo potrebno počakati dlje. V tem primeru upoštevajte naslednja pravila:
- predviden rok dobave je informativni podatek glede na naše izkušnje z dobavitelji.
- če artikla ni na zalogi vljudno naprošamo, da nam pišite na [email protected] za informacije o dobavljivosti
- če naročite več artiklov in bo čakalna doba za nekatere daljša, kot za druge, bomo skušali artikle, ki so na zalogi poslati takoj, ostale pa potem, ko bodo na zalogi.
- če bo čakalna doba zelo dolga, lahko odstopite od nakupa s pisnim obvestilom. Cena se lahko zaradi gibanja tečaja ali spremembe cen dobavitelja spremeni, v tem primeru vas bomo predhodno obvestili.
Stvarna napaka
Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima. Tako lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se odloči lahko tudi takrat, ko ne želi uveljavljati garancijo za izdelek, za katerega je bila dana garancija.
Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri ponudniku in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca.
Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri : Odpravo napake, Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, Zamenjavo blaga ali Vračilo plačanega zneska
Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik ponudnika v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora ponudnik čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora ponudnik v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.
Napaka je stvarna:
če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Barvno odstopanje in odstopanje vzorca blaga od slik objavljenih v spletni trgovini ne more bit vzrok za reklamacijo. Izbiro blaga kupec potrdi ob naročilu.
Garancija
Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija kot jo določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje (UL RS, št. 14/12).
Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.
Če proizvajalec v roku 45 dni od prejetja blaga ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.
Reklamacija
Kupec lahko blago reklamira, če blago nima predpisanih lastnosti, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.
Kupec lahko blago reklamira v 15 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.
V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino ali amortizacijo po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe in zaradi uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost.
Pogoj za začetek reklamacijskega postopka, iz naslova stvarne napake je popolno izpolnjen reklamacijski zapisnik, s priloženo kopijo računa, po možnosti fotografije izdelka. Reklamacijski zapisnik lahko zahtevate na [email protected] , poslali ga bomo takoj.
Vračilo poškodovanih pošiljk
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljalcu.
Postopek vračila blaga
Pred vračilom blaga, kupljenega v spletni trgovini, nas obvestite na [email protected]. Od pogodbe lahko potrošnik odstopi v roku 14 dni po prejetju naročenega blaga, ne da bi mu bilo pri tem potrebno navesti razlog za svojo odločitev.
Vrnitev naročenega blaga podjetju v roku 14 dni od prejema je enakovredna sporočilu o odstopu od pogodbe.
Blago lahko v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe vrnete na dva načina:
Pravno obvestilo
Spletna trgovina katkasticno.si in vsi podatki, slike artiklov in grafika prikazani na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.
Podatki o trgovini se nahajajo na povezavi O nas, kjer so navedeni vsi kontakti za komunikacijo v zvezi z vsemi členi pogojev poslovanja.
Marko Mandelj s.p.
Polica 1a,
1290 Grosuplje
Matična številka 7165749000
[email protected]
www.katkasticno.si
Za več informacij in v primeru vprašanj, nas prosimo kontaktirajte preko spodnjega obrazca.